کد مطلب:320177 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:418

بهاء الله و حلال دانستن همه زنان به ازل
از دیگر موارد شگفت انگیز در چاپلوسی بهاءالله نسبت به برادرش صبح ازل در دوران بغداد كه توسط عزیه افشا شده است قبول مقامات ماورائی و اختیارات فوق بشری برای ازل از سوی بهاءالله است.

یكی از این مقامات حلال دانستن همه زنان (خواه شوهر دار و خواه مجرد) برای ازل به محض میل به آنهاست!!

یعنی اگر جناب صبح ازل به بانوی شوهر داری اظهار تمایل بفرمایند آن زن به شوهرش حرام و به ازل حلال می شود! از خود می پرسیم آیا قائل به این باور فاسد را می توان خدا شناس تلقی نمود؟! آیا هیچ پیامبری برای خود این چنین اختیاری قائل بوده است؟! پس بیخود نبوده كه بهاءالله اینقدر برای جانشینی باب سر و دست می شكسته و به قصد كنار زدن برادر به هزاران حیله و فن حتی كشت و كشتار دست زده وبه پاچه خواری و چاپلوسی و ذلت تن می داده و رنج فرار سه ساله را تحمل می نموده است!

عزیه خانم داستان را اینگونه تعریف می نماید:

"قضیه دیگر به خاطرم رسید محض تنبیه غافلان می نویسم كه بیچاره بی خبران، خبر دار و خوابیدگان بیدار شوند و الا برای من تفاوتی ندارد كه هر دو از یك دوحه اند و نسب و نسبت هر دو بمن مساویست. چیزی كه هست این است كه از حق كتمان نباید كرد و انصاف را از دست نباید داد تا عند الله محجوب و شرمنده نشوم و آن قضیه این است:

پس از مراجعت از سفر بدشت با آن آتش شوری كه در سرها بود روزی جناب ایشان حضرت ثمره (ازل) را در همین خانه به نهار دعوت كردند. من هم جوان بودم از جای بر خاسته با نهایت خدمتگزاری تداركی صحیح دیدیم منتظر بودیم كه تشریف بیاورند. عیال ایشان كه كمال وجاهت و صباحت منظر داشتند با عیال برادر دیگرم مرحوم حكیم هر دو دست از آستین در آورده خودی آراستند و لباسهای فاخر پوشیده با كمال نزاكت منتظر ورود حضرت بودند كه جناب ایشان آمده و آن دو را با آن حالت مشاهده كرده فرمودند چه شده كه هر دو خود را آرایش داده و مشاطه گری كرده اید مگر نمی دانید اگر حضرت تشریف بیاورند به هر یك از شما ها میل نمایند دیگر بر ما حرام می شوید؟! تا تشریف نیاورده اند شماها لباسها و وضع های خود را تغییر بدهید. حضرات فوراً برخاسته و وضع را تغییر دادند....!!

هیچ توضیحی اضافه بر متن را روا ندیده تحلیل را به عهده ی خوانندگان منصف می گذاریم تا معلوم شود از نام مقدس "دین "، فاسدان چه سوءاستفاده ها كه نكرده اند...